درباره تسهیلات دوچرخه سواری

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

درباره تسهیلات دوچرخه سواری
بازدید : 774

معمولا عوامل مشخصی وجود دارند که در میزان استفاده از دوچرخه در مناطق مختلف اثرگذار خواهند. به طور مثال در شهرهای هموار زمینه بیشتری برای استفاده از دوچرخه وجود دارد. شیب­های تند را می­توان یکی از عوامل بازدارنده مهم برای دوچرخه سواران شمرد. با این حال استفاده از فن­آوری­های نوین مانند کاستن از وزن دوچرخه و استفاده از دنده و باطری تا حد زیادی می­تواند موانع پیش رو در این زمینه را بردارد.

آب و هوای نامساعد نیز یکی دیگر از عواملی است که می­تواند در میزان کاربرد دوچرخه اثرگذار باشد. ترس از تصادفات عامل مهم دیگری است که می­تواند میزان استفاده از دوچرخه را تحت تاثیر قرار دهد. طرح­های ایمن سازی تردد دوچرخه عمدتا در گرو بهبود وضعیت ترافیک وسایل نقلیه موتوری است. در تراز اقتصاد کلان، سیاست گذاران و اقتصاددانان با این واقعیت مواجه هستند که گسترش دوچرخه سواری می­تواند منافع قابل توجهی از نظر کاهش مصرف سوخت و سرمایه گذاری برای تامین وسایل نقلیه و تسهیلات مربوطه ایجاد کند. در تراز اقتصاد خرد، اقلام هزینه­های جابجایی اشخاص با وسیله نقلیه شخصی شامل استهلاک، عوارض، بیمه سوخت، تعمیر و نگهداری و پارکینگ و غیره به مراتب بیش از هزینه­‌های کاربرد دوچرخه است.

 

 

برای دانلود و مشاهده عکسهای بیشتر از تسهیلات دوچرخه سواری کلیک نمایید

نویسنده :
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت : 21:55
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید