موسیقی چیست ؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

موسیقی چیست ؟
بازدید : 489

دانلود آهنگ جدید 2 جا از حصین

قبلا از اشاره به مقاله موسیقی چیست آهنگ رپ حصین به نام 2 جا منتشر شد میتونید از شیک پلاس دانلود کنید.

موسیقی یک شکل هنری است و یک فعالیت فرهنگی است که رسانه آن صدا است. تعاریف کلی موسیقی شامل عناصر مشترکی از قبیل میزان صدا (که حاکم بر ملودی و هارمونی است) ، ریتم (و مفاهیم مربوط به آن ، سرعت ، متر و بیان) ، پویایی (بلندی و نرمی) ، و صوتی بودن صوت تن و بافت (که گاهی اوقات "رنگ" صدای موسیقی نامیده می شود). سبک ها یا انواع مختلف موسیقی ممکن است بر برخی از این عناصر تأکید ، تأکید یا حذف داشته باشد. موسیقی با طیف وسیعی از سازها و تکنیک های آوازی از آواز گرفته تا رپ اجرا می شود. فقط قطعات ساز ، قطعات آوازی (مانند آهنگ های بدون همراهی ساز) و قطعاتی وجود دارد که آواز و سازها را ترکیب می کند. این کلمه از موسیقی یونانی گرفته شده است به واژه نامه اصطلاحات موسیقی مراجعه کنید.

در عمومی ترین شکل ، فعالیت هایی که موسیقی را به عنوان یک نوع هنر یا فعالیت فرهنگی توصیف می کنند ، شامل خلق آثار موسیقی (ترانه ها ، آهنگ ها ، سمفونی ها و ...) انتقاد از موسیقی ، مطالعه تاریخ موسیقی و بررسی زیبایی شناسی موسیقی. فلاسفه یونان و هند باستان موسیقی را در دو بخش تعریف می کردند: ملودی ها ، به عنوان آهنگ هایی که به صورت افقی مرتب می شوند و هارمونی ها به عنوان آهنگ هایی که به صورت عمودی مرتب می شوند. گفته های رایج مانند "هماهنگی حوزه ها" و "این موسیقی برای گوش من است" این مفهوم را نشان می دهد که موسیقی اغلب مرتب و گوش دادن به آن دلپذیر است. با این حال ، جان کیج آهنگساز قرن بیستم فکر کرد که هر صدایی می تواند موسیقی باشد ، مثلاً می گوید: "هیچ سر و صدایی وجود ندارد ، فقط صدا است."

خلق ، اجرا ، اهمیت و حتی تعریف موسیقی با توجه به فرهنگ و زمینه اجتماعی متفاوت است. در واقع ، در طول تاریخ ، برخی از اشکال یا سبک های جدید موسیقی به دلیل "موسیقی نبودن" مورد انتقاد قرار گرفته است ، از جمله کوارتت زهی Grosse Fuge بتهوون در سال 1825 ، جاز اولیه در آغاز دهه 1900 و پانک هاردکور در دهه 1980.  انواع مختلفی از موسیقی وجود دارد ، از جمله موسیقی عامه پسند ، موسیقی سنتی ، موسیقی هنری ، موسیقی نوشته شده برای مراسم مذهبی و آهنگ های کاری مانند شعارهای مختلف. موسیقی از ساخته های کاملاً سازمان یافته - مانند سمفونی های موسیقی کلاسیک مربوط به دهه های 1700 و 1800 - تا موسیقی های بداهه مانند جاز و سبک های آوانگارد موسیقی معاصر مبتنی بر شانس از قرن 20 و 21 پخش می شود.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 6 خرداد 1399 ساعت : 12:24
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید